Afmetingen afbeeldingen op LinkedIn bedrijfspagina

Afmetingen afbeeldingen op LinkedIn bedrijfspagina

Hoe groot moeten de afbeeldingen zijn op een LinkedIn bedrijfspagina? Als je een bedrijfspagina wilt maken op LinkedIn, dan is het handig om de afbeeldingen die je wilt plaatsen al bij de hand te hebben in de goede afmetingen. Het standaard bedrijfslogo bovenaan de pagina is 100 x 60 pixels Het kan een bestand zijn met het formaat JPG, PNG of GIF De maximale bestandsgrootte is 2 MB Deze afbeelding wordt ook getoond op jouw LinkedIn pagina naast je bedrijfsnaam, evenals op de “Bedrijven die je misschien wilt volgen” pagina. De afbeelding links, de “Banner Image” is minimaal 646 x 220 pixels Het kan een bestand zijn met het formaat JPG, PNG of GIF De maximale bestandsgrootte is 2 MB Zorg voor een aansprekende foto. De brede afbeelding, de “Career Cover Photo” is minimaal 974 x 300 pixels Het kan een bestand zijn met het formaat JPG, PNG of GIF De maximale bestandsgrootte is 2 MB Deze afbeelding wordt alleen weergegeven op een bedrijfspagina met de nieuwe indeling. Het vierkante logo aan de rechterkant, genaamd “Square Logo” is 50 x 50 pixels Het kan een bestand zijn met het formaat JPG, PNG of GIF De maximale bestandsgrootte is 2 MB Deze afbeelding wordt verschaald, dus zorg dat het originele bestand ook precies vierkant is, anders ziet het er vervormd uit. Dit logo wordt getoond bij de zoekresultaten als jouw bedrijf wordt weergegeven. Op je persoonlijke LinkedIn profiel is de grootte van je profielfoto: 200 x 200 pixels   In een ander artikel zal ik binnenkort uitleggen hoe je een LinkedIn bedrijfspagina maakt. Gerelateerde berichten: LinkedIn wachtwoord wijzigen FTP Social...

Tim Ferriss over Bloggen

How to build a High-Traffic blog without killing yourself   Op zijn website www.fourhourworkweek.com laat Tim Ferriss een video zien over bloggen. De video is opgenomen tijdens zijn presentatie op de San Fransisco WordCamp. In de presentatie behandeld hij: Waarom hij blogt Hoe hij blogt en hoe hij de beste manieren kiest Frequentie en tijdstip van bloggen De mythes over bloggen Hoe je verzamelde data kunt gebruiken om je website te optimaliseren Hoe ga je om met commentaar Hoe bouw je een community Hoe hij schrijft en onderzoek doet Hoe je goede respons krijgt via Social Media De belangrijkste punten uit deze video voor mij zijn : Kies een goede titel voor je blogbericht Dagen waarop het meest gelezen en gereageerd wordt zijn dinsdag, donderdag en zaterdag Tijdstippen waarop het meest gelezen en gereageerd wordt zijn 07:00 en 18:00 EST Laat de dingen weg die bezoekers van je website af leiden zoals Social Media Zet een Most Popular lijst rechtsboven De regels voor een goed blog zijn handig om mee te beginnen, maar ga gewoon  je eigen weg en test of dat werkt Je bent de baas over jouw website, dus jij bepaald de regels. Accepteer geen spam of negatieve reacties Schrijf eerst en pas daarna pas SEO toe op de tekst     Gerelateerde berichten: Categorieën Social Media Tools LinkedIn wachtwoord wijzigen Wordress website...
Social Media iconen

Social Media iconen

De officiële Social Media iconen willen nog wel eens wijzigen. Wil je zeker weten dat je de juiste afbeeldingen hebt, dan kun je kijken op de websites waar het gebruik van deze icons beschreven staan. Facebook www.facebookbrand.com   Flickr www.flickr.com/about/goodies   Google+ Hier staat hoe je je Google+ Badge (jouw foto) op je website kunt zetten: developers.google.com/+/web/badge   LinkedIn developer.linkedin.com/documents/branding-guidelines   Pinterest business.pinterest.com/brand-guidelines   Twitter about.twitter.com/press/brand-assets   YouTube www.youtube.com/yt/brand/using-logo.html   Ook Apple heeft een pagina waar de iconen op voorgeschreven staan: developer.apple.com/app-store/marketing/guidelines     Gerelateerde berichten: Social Media Tools LinkedIn wachtwoord wijzigen Afmetingen afbeeldingen op LinkedIn bedrijfspagina Experience volgorde veranderen in...
Social Media Tools

Social Media Tools

Er zijn een aantal programma´s en websites die handige tools aanbieden om het gebruik van Social Media te vergemakkelijken. Er zijn tools om je social media te monitoren en/of te managen. Enkele bekende tools zijn: HootSuite TweetDeck Alterian ArgyleSocial BlogLevel BuzzCapture Clipit Conversocial Coosto Social Media Monitoring en Webcare CoTweet CrowdBooster Engagor Finchline Google Alerts iMonitoring Klout Metwater Buzz Kosten:  $13.000 per jaar MS LookingGlass PostRank Radian6 ScoutLabs search.twitter.com SocialAnalytics.nl – Socialytics | Social Analytics van Imtech ICT SocialBakers SocialBase SocialMediaCheck.nl SocialMention SproutSocial Sysomos TraceBuzz Trackur TweetBurner TweetFeel TweetLevel Twitalyzer UberVu ViralHeat Vocus Yahoo Pipes   Binnenkort zal ik een aantal van deze tools testen en er een artikel over schrijven. Weet jij nog een paar Social Media Tools, laat dat hieronder dan even weten.   Gerelateerde berichten: LinkedIn wachtwoord wijzigen Afmetingen afbeeldingen op LinkedIn...

Bloggen met WordPress

WordPress is oorspronkelijk ontworpen als blogomgeving. Tegenwoordig wordt het meestal gebruikt als framework om websites mee te maken. Gerelateerde berichten: Media Bibliotheek Categorieën WordPress installatie verplaatsen Thema...
Experience volgorde veranderen in LinkedIn

Experience volgorde veranderen in LinkedIn

De volgorde van experience veranderen in LinkedIn. Als je in LinkedIn een baan  toevoegt dan staat de baan die je het laatst begonnen bent standaard bovenaan. Je kunt de volgorde veranderen zodat de baan die jij het belangrijkst vindt, bovenaan komt te staan. Er is nergens een knopje of uitleg te bekennen hoe dit moet, maar als je het weet is het erg makkelijk te doen. Ga in het menu bovenaan in LinkedIn naar [Profile] Dan in het submenu naar [Edit Profile] Scroll naar de “Experience” sectie Klik en Sleep de Experience die je bovenaan wilt hebben naar boven ( of een andere naar beneden. Dat is alles. Gerelateerde berichten: LinkedIn wachtwoord wijzigen Afmetingen afbeeldingen op LinkedIn...